Intensivkurs

Det är många elever som kommer till oss för att under ett visst antal intensiva veckor ta sitt körkort. Om du vill gå en intensivutbildning är det bra om du är ute i god tid.

Vi planerar intensivutbildningen individuellt med eleven, så därför kan tiden och kostnaden variera för varje elev. Om eleven har förkunskaper av bilkörning så brukar vi göra en testlektion med eleven för att göra en preliminär bedömning på hur många lektioner och hur lång tid elevens intensivutbildning kommer att vara.

Saker man bör tänka på innan man påbörjar en intensivutbildning:

• Du behöver ha en del förkunskaper av bilkörning. Har man inte det så får man räkna med att utbildningen kan komma att ta längre tid.
  • Kunna ägna dig helt åt utbildningen under de bestämda veckorna.
  • Ha ekonomiska möjligheter att betala hela utbildningen under en kort tidsperiod.

Räntefri delbetalning med Wasa Kredit

Vi samarbetar med Wasa Kredit och kan erbjuda 1-24 månader räntefritt körkortslån.

För mer detaljerad information, kontakta oss via telefon 035-21 35 01